Ubytovací proces v našich apartmánoch
V tejto pandemickej dobe každý dbá na svoje zdravie a ocení aby to bral do úvahy aj jeho ubytovateľ. V našej firme vieme, že základom na úspech je prispôsobiť sa vonkajším vplyvom a podmienkam. Rozhodli sme sa investovať do vlastných informačných technológií a riešení, ktoré Vás odbremenia od osobného kontaktu s akýmkoľvek personálom a zabezpečia Vám bezpečný a ničím nerušený pobyt.
1. Online Rezervácia
Online rezervácia v ubytovateľských službách nie je žiadnou novinkou a rovnako aj do našich ubytovaní si viete vytvoriť rezerváciu rôznymi spôsobmi či už je to prostredníctvom airbnb, bookingu, alebo priamo cez webovú stránku. Najviac odporúčame náš web a to z jednoduchého dôvodu- vyhnete sa poplatkom. Booking, airbnb a iné platformy si za svoje služby nechávajú platiť províziu. Prostredníctvom našej webovej stránky tieto poplatky platiť nebudete, pretože máte rezerváciu “na priamo” a tým pádom vieme ísť častokrát s cenami nižšie ako ponúkajú tieto inzertné platformy. Navyše ak využijete kód AHZLAVA, máte dodatočnú zľavu na všetky pobyty u nás. (Nezabúdajte, ak na nejakom portály nájdete cenu na rovnaký termín nižšiu ako je na našej webovej stránke radi Vám ju dorovnáme)
2. Online check-in
Check-in sa skladá z niekoľkých krokov:
- registrácia- vyplnenie údajov z občianskeho preukazu a overenie identity
- zaplatenie mestskej dane- mestská alebo ubytovacia daň je štandardným poplatkom, ktorej výšku určuje mesto ( v Košiciach v súčasnosti 1,5€/osobu/noc ).
- zadržanie depozitu- depozity nám pomáhajú udržiavať nehnuteľnosti v 100% stave a zabezpečovať štandard, ktorý chceme našou službou priniesť. Depozit Vám je automaticky po bezproblémovom pobyte do niekoľkých dní ( v závislosti od banky ) uvoľnený.
- zakúpenie dodatkových služieb- už pred pobytom si viete objednať dodatkové služby ako napríklad parkovanie, skorší check-in, skorší check-out,…
- súhlas s ubytovacími podmienkami
Všetko jednoduché, intuitívne, rýchle, s viacerými možnosťami vykonania platobnej úhrady pre maximálnu spokojnosť ( apple pay, google pay, platba kartou) a online!
3. Hosťovská aplikácia
Po vyplnení check- inu dostávate prístup do hosťovskej aplikácie, ktorá Vám je k dispozícii počas celého pobytu. V nej máte heslo od lockboxu, v ktorom budú uložené kľúče aj všetky potrebné informácie o tom kde sa ubytovanie nachádza a ako sa do neho dostanete.
Dodatočné informácie ktoré sa nachádzajú v hosťovskej aplikácií:
- Meno a heslo od wi-fi
- Možnosť objednania dodatkových služieb
- Telefónne číslo na recepciu
- Messenger s recepciou
- Možnosť požiadania o faktúru s fakturačnými údajmi, ktoré si zadáte
- Možnosť predĺženia pobytu
4. Check-out
Po skončení Vášho pobytu byt zamknete a kľúče necháte späť v bezpečnostnej schránke.
Celý ubytovací proces v 4 jednoduchých krokoch!
Ďakujeme, že nám pomáhate prispievať spätnou väzbou na vývoj našich procesov. Veríme, že aj týmito opatreniami posunieme štandard a pohodlie našich ubytovaných hostí o level vyššie.
Tešíme sa na Vaše návštevy!